تشریح عملکرد یو پی اس ups های رافدسازان

شرح مشخصات فنی یو پی اس های رافد سازان

تشریح عملکرد یو پی اس ups های رافدسازان

شرح مشخصات فنی یو پی اس های رافد سازان

کارت SNMP چیست وچه ویژگی هایی دارد؟

کارت SNMP یو پی اس را مستقیما به شبکه کامپیوتری وصل می کند ، به صورتی که یو پی اس به یکی از دستگاههای متصل به شبکه تبدیل می شود .

معمولا کارت SNMP بین پورت ارتباطی سریال یو پی اس و شبکه کامپیوتری قرار می گیرد . اگرچه کارتهای موجود در بازار می توانند به عنوان رابط بین کنتاکتهای بدون پتانسیل یو پی اس و شبکه نیز در نظر گرفته شوند . این کارتها اطلاعات حاصل از کنتاکتها را به فرم مناسبی تبدیل می کنند تا توسط سایر دستگاههای شبکه نیز قابل دریافت باشند .


آیا امکان تنظیم پارامترهای UPS وجود دارد؟ 


لازم به ذکر است که در بعضی از UPS ها امکان تنظیم ولتاژ خروجی ، ولتاژ باتری و ولتاژ مسیر pass by به صورت نرم افزاری و از روی پنل جلوی یو پی اس امکان پذیر می باشد و در بیشتر UPS ها این تنظیمات ممکن است توسط پتانسیومتر و از روی بردهای کنترولر و یا به صورت سخت افزاری با تعویض یک سری قطعات امکان پذیر می باشد که در مورد دوم معمولاً این کار توسط
سازندگان و یا تکنسین های مجرب صورت می گیرد و بهتر است توسط خریداران به هچ عنوان صورت نگیرد .


در اینجا مطالب مربوط به یو پی اس تمام گشته است. در صورت هر گونه سوال و یا ابهامی می توانید در بخش نظرات آنرا مطرح نمائید. و یا اینکه سوال خود را به ایمیل شرکت ارسال کنید. بخش پشتیبانی در اسرع وقت پاسخ سوال شما را در این وبلاگ با جواب مطرح خواهد کرد.


رافد سازان آداک

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد